Ismét vers...

 2009.09.20. 21:22

Egy kedves szentemnek, Xavéri Szent Ferencnek az imáját olvashatjátok most. Minden szavával azonosulni tudok...

Istenem, szeretlek tégedet.

Nem csak, hogy add meg üdvömet,

vagy mert ki téged nem szeret,

örökös tűzzel bünteted.

Én Jézusom, kereszteden

magadhoz ölelted szívem.

Szeget, lándzsát, gyalázatot,

mindent eltűrtél értem ott,

verejtéket, fájdalmakat,

halálos aggodalmakat,

s halált is. És mindezt egyért,

énértem, bűnösért.

Hogyne szeretne hát szívem,

Jézus, szerelmes Istenem!

Nem hogy mennyekben üdvözíts,

vagy kárhozatba ne taszíts.

Nem, mert jutalmad áhítom:

de mint te éngem, Jézusom,

szeretlek most s mindenkoron.

Csak mert királyom vagy nekem.

Csak, mert te vagy én Istenem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr201395558

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása