Ismét gyónás

 2010.11.26. 19:04

Ma megint gyóntam. Mivel még az előző élményem nagyon friss (http://mezeinewsee.blog.hu/2010/11/04/egy_uj_elmeny_3), ezért (Istennek hála) nem féltem. Pedig kalandos volt... azzal kezdődött, hogy nagyon rossz heteim vannak, amit az utóbbi két nap koronázott meg (ld. előző két bejegyzés). Ennek hatására sokkal kevesebbet tudtam készülni, mint előtte. Folytatódott azzal, hogy pont most, amikor nagyon pontos kellett volna legyek, természetesen baleset volt, aminek hatására bedugult a város. Villamos-villamospótló (dugóban)-villamos: fél óra késés. A "szokásos" rosszullétet már nem is mondom... Ezek után a templomban már ott volt egy papa. Egy olyan, alázatot teljesen nélkülöző embernek, mint én, nagyon nehéz ám úgy gyónni, hogy mások nézik/hallják! Még akkor is, ha a "más" kicsit furcsa, szellemileg nem éppen friss ember.

Tehát a körülmények nem voltak éppen ideálisak, de ennek ellenére a gyónás megtörtént, a feloldozást megkaptam. És ez a lényeg. Holnap megyek Kányba, remélem, kicsit rendbe tesz...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr882475380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása