FONTOS!!!

 2010.10.13. 19:01

Ma egy régi barátom sms-t küldött, miszerint nagyon durva a templombúcsús bejegyzésem. Én nem találom annak, ennek ellenére fontosnak érzem megjegyezni:

SOHA SENKIT SEM AKARTAM MEGBÁNTANI A BEJEGYZÉSEKKEL.

Mivel ennek ellenére sikerült, ezért leírom: ha szerepelsz ebben a blogban, akkor te, kedves olvasó, valami okból fontos vagy nekem. Ha nem szeretnélek, és nem tisztelnélek, nem szerepelnél. Nem vagyok annyira keresztény, hogy tudjak mindenkit szeretni. Nálam az a max. teljesítmény, hogy akit nem szeretek, azokról nem írok semmit.

Régebben írtam: az én pap ismerőseim nem úgy gondolkodnak, mint az Ember tragédiájában az Úr: "Csak hódolat illet, nem bírálat". Most hozzáteszem: remélem. Ha valami visszásságot megírok, az azért van, mert tudom, hogy tudunk javítani rajta.

Szent életű atya mondta nekem: "Ismered és szereted a papokat, imádkozz értük!" Én ezt megteszem. Kérlek titeket, ti is tegyétek (és ne haragudjatok a kritikákért...).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr482369338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.10.13. 23:10:03

Ugye, mennyi szépsége van a blogolásnak?:S
Rengeteg embert bántottam már meg a sajátommal akaratomon kívül. Ennek ellenére szerintem ez jó és fontos. Attól, hogy nem írjuk le, még így gondoljuk. Szóval, csak így tovább, max. hibázunk. Semmi gond, amíg nem követünk el bűnt!
süti beállítások módosítása