Érdekes hétvége

 2010.05.22. 20:10

A hétvége nekem csütörtökön kezdődött. Meló ezerrel, aztán letettem a motort, átöltöztem, aztán mentem Budára, Kriszti barátnőmnek kiképzést tartani. Csavargás a várban, aztán Laci is csatlakozott. Jó beszélgetés, kicsit megerősödtem görögségemben :) (ha eddig nem lettem volna eléggé görög).

Péntek: Nyíregyháza. Szuper motorozás, jó beszélgetés Cickánnyal. Ha lehet, még görögebbé váltam :). Aztán vizsga (ötöst kaptam), majd Zolival egy jó beszélgetés, és motorozás haza.

Ma cserkészet, próbáztatás (hát... a múlt heti banda jobb volt). Utána csavargás a srácokkal.

Holnap lesz Kata bérmálása. Ez jó, csak megint latin mise... de utána megyek Athos-hegyre! 

Hétfőn meg cserkészt avatunk, ez szuper!

Még egy fontos dolog: Attila segített dönteni egy nehéz kérdésben (emlékeztek: Buda vagy Rózsák tere)? A javaslata: Budán vecsernye, és havi 1 Liturgia. Egyébként Rózsák tere. Így a szeretet-parancs is megvalósul, és a lelki életem is fejlődik.

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr792023661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása