Álmaim pasija

 2010.10.20. 21:35

Mostanában többen kérdezgették, milyen álmaim férfija. Egyáltalán, milyen pasival lennék hajlandó összejönni? Összeszedtem egy pár fontos tulajdonságot.

  • Legyen nálam erősebb. Ezt főleg lelkileg értem (azért fizikailag sem árt, de kevésbé fontos). Ne legyen egy kétpercenként összeomló nyálgombóc. Tudom, el sem hiszitek, de baromira utálok egy kapcsolatban főnök lenni. Azért a család feje a férfi (kéne legyen).
  • Legyen erős hitű. Ismertek, ez elengedhetetlen. És (tudom, fanatikus vagyok) keleti keresztény legyen: ortodox vagy egyesült ortodox. Ugyanis egyébként nem tudunk együtt imádkozni, pedig anélkül nincs család.
  • Ne legyen egy kinyalt úrifiú, de azért lehessen vele megjelenni, és ne legyen ciki, ha megszólal. Ha nagyon úrfi, akkor úgysem tudja elviselni a proli stílusomat :). ha meg bunkó, én nem tudom elviselni őt.
  • A diploma nem feltétel, de hogy nem műveletlenebb vagy hülyébb nálam, az igen. Nem baj, ha nem vágja Shakespeare összes szonettjét, de azért pl. tudja, ki volt Balassi. 
  • Nem elsődleges a külső, de azért igenis számít: ne legyen nálam alacsonyabb (ez azt hiszem, nem nagy követelmény), legyen megjelenése, stílusa. Azt hiszem, ezek nem extra követelmények... Nem kell élsportoló legyen, de tudjon azért gyalogolni, egy kirándulásra el tudjunk menni.
  • Pénz kérdés: legyen szakmája, értsen sok mindenhez, meg tudjon élni, ne nekem kelljen eltartani. Más nem érdekel, nkem sincs pénzem, neki sem kell legyen. Majd segít az Úr!
  • Hobbi: tök mindegy, de fogadja el az enyémeket is.
  • Család: jó lenne, ha normális családja lenne, de ennél sokkal fontosabb, hogy elfogadja az enyémet. Viszont elengedhetetlen, hogy tisztelettel beszéljen a szüleivel, testvéreivel, akármilyenek is. Mert ha velük bunkó, velem is az lesz, ha csökken a love.
  • Életkor: sokkal fiatalabb ne legyen, mint én, nem vagyok pedofil. Ideális esetben idősebb (bár persze azért nem öreg).
  • Fontos, hogy szeresse a gyerekeket. Azokat is, akikkel most foglalkozom, és persze akarjon saját gyerekeket is. De ha a mostaniakat nem tudja elfogadni, akkor nincs is miről beszélnünk.
  • Szintén elengedhetetlen, hogy szeresse, de legalábbis fogadja el a barátaimat. Nincs belőlük sok, aki van, az viszont nagyon fontos nekem.

Nagyjából ennyi követelményem van. Nektek milyen álmaitok pasija/csaja?

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr612387184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Xinaf · http://publikal.blog.hu/ 2010.10.21. 02:38:04

Álmaim csajáról külön bejegyzést fogok írni! A te leendő pasidat pedig már én is szívesen megismerném :)
süti beállítások módosítása