Giccs...

 2010.06.16. 19:22

A giccs minden fajtája szörnyű, de a vallási giccs mindent üt. Gondoljunk csak a népénekekre:

"Ó, ha én is ott lehettem volna,

mint a zápor, a könnyem úgy folyna!

Minden csepp vért százszor megcsókolnék,

nem mennék el soha többé onnét!"

Elképzelem a szituációt...

Szintén gyönyörűek az elsőáldozó versek:

Jézusom, itt vagyok.

Szent kenyérből nézz ki.

Tudod, miért jöttem?

Szíveket cserélni.

Az enyémet vedd te,

Tiedet add nekem,

így aztán elhagyatva

egyikünk sem leszen.

Teneked én leszek a hű barátod,

neked meg énbennem lesz hű lakásod.

Cseréljünk hát szívet, azért jöttem ide,

megáldozom, jöjj hát Jézus drága szíve!

A gyomrom kifordul! És ilyet mondatunk kedves, értelmes gyerekekkel!

De találtam jobbat! Nem hiszitek? Bebizonyítom!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Esetleg:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Akartok még?

Aki szeretne még ilyen csodákat látni, nézelődjön bátran:

http://www.papanyaloka.igen.hu/?oldal=1

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr452087017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Morviniuszka 2010.06.18. 14:19:29

Najóóóó ez tényleg gázzzzzz!!!!!!! :S

GIM 2010.06.20. 13:46:50

"Ó, ha én is ott lehettem volna,
mint a zápor, a könnyem úgy folyna!
Minden csepp vért százszor megcsókolnék,
nem mennék el soha többé onnét!"

Na ez az, amit én sose kezdenék el liturgia végén, no de néha elkezdi más... Nálunk a hívek közt van egy ember, aki ezért az "ének"-ért odáig van! Ha éppen ott van a templomba, akkor tuti elkezdi!
És képzeljétek el, hogyan hangzik, milyen, amikor ez a giccsparódiát rétestészta-stílusban "tálalják"! Rohamtempóban húzom el a csíkot... :))))))
süti beállítások módosítása