Gáz hangulat

 2010.08.20. 19:57

Nagyon nehéz héten vagyok túl, és ez ma csapódott le bennem. Nem éppen a legjobbkor (hiszen elrontotta az ünnepet). Igazából most estére dőltem ki, áldozni sem tudtam. Sőt, még az antidor előtt leléptem... nem is tudom, miért. Jó, gyónnom kéne, de (szép szokás szerint) nem merek szólni Lacinak. Ám csak ez nem lehet az oka annak, hogy így elhúztam a templomból...

Egyébként, csak röviden: két ellenőrzés a munkahelyemen, megfázás, nagyon kevés alvás, családi zűrök, barátságok összeomlása, a sátán meg a közvetlen közelemben dolgozik. Közben egy cserkészprogram (tehát kimutatni nem lehet, hogy rossz kedvem van), a legjobb barátnőm távol (tehát nem tudok kinek nyavajogni, bár sms-ben megtettem), L. barátom tök hülye...

Mi kell még egy hétre? Na, ilyen szuper lelkiállapotban készülök a belső ima-lelkigyakorlatra!

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr762235791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása