Baj van...

 2010.11.25. 18:58

Úgy tűnik, sikeresen összevesztem egy barátommal. A baj az, hogy nem tudom, mit csináltam. És meg sem tudom kérdezni, hiszen nem beszél velem, az sms-re sem reagál...

Tudom, hogy a blog miatt haragszik. Nem értem teljesen, hiszen róla csak jókat írtam. OK, van olyan bejegyzés, ami érzékenyen érintheti. De amit írtam, az igaz, legalábbis én így látom. De ha megmondja, hogy bántja, azonnal törlöm (ő az egyetlen ember, akinek a kérésére ezt szó nélkül megteszem).

Régebben írtam: az én barátaim nem úgy gondolkodnak, mint az Ember tragédiája Istene, akit "csak hódolat illet, nem bírálat". Lehet, hogy tévedtem.

Holnap gyónni megyek. De így, hogy valaki haragszik rám, és még csak azt sem tudom, jogosan-e? Ha tehetném, bocsánatot kérnék. De miért kérjek bocsánatot, ha nem tudom, mit követtem el?

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr32473223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása