A miheztartás végett...

 2010.10.26. 16:30

Legszorgalmasabb olvasók, ti már láttátok, hogy töröltem két bejegyzést (tegnap előtti, ma hajnali, címek: Bonyolult és Még bonyolultabb). Ilyet még sosem tettem, pedig volt olyan, amit megbántam, hogy leírtam. De ezek rossz lelkiállapotban születtek, és alkalmasak voltak arra, hogy megbántsanak olyan embert, akit sosem akarnék megbántani.

Ha már esetleg olvasta az írásokat, akkor szerintem tudja, hogy róla van szó. Ez esetben innen is bocsánatot kérek.

Ha meg nem olvasta, annál jobb!

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr422400782

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása