Cserkésztábor 2010.

 2010.07.19. 19:19

Idén is volt cserkésztábor. Kicsit ambivalensek az érzéseim... voltak nagyon jó percek/órák. Nagyon rossz pillanat nem volt. Kellemetlen/bosszantó igen. Amit problémának éreztem:

  • nem megfelelő helyválasztás (soha többet nem bízom másra!!!)
  • (bocsi, srácok): tavaly jobbak voltak a vezetők. Idén is mindent megcsináltak, amit mondtam. Minden elkészült időben. De bizony a legtöbb dologért szólni kellett... állandó depi, ingerültség... a hozzáállás nem volt tökéletes (de lehet, hogy csak tavaly volt túl jó)
  • rossz tábortüzek (ezért is bocsi, én így éreztem, a kicsik ki voltak rekesztve, kivéve az utolsót, de az meg Bátyó érdeme volt)

 

Ami jó volt:

  • kedves, lelkes gyerekek, elég kevés hisztivel
  • barátokkal találkoztam
  • jó "harc" a végén (és így azt mondom: igenis jó volt a keretmese, és kellően elő is volt készítve)
  • jó imádságok
  • csend, rend, fegyelem. Komoly fegyelmezési probléma nem volt.

 

Összességében: nem volt rossz, de remélem, jövőre jobb lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr492161874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása