Mozgalmas hét

 2010.02.06. 19:01

 Nagyon mozgalmas hetem volt. Hétfőn-kedden ellenőrzés. Közben affér egy "kedves" ügyféllel. Szerdán angol. Pénteken lementem Sivadó Laciékhoz, jó beszélgetések, gyónás. Végre kaptam primíciás képet... és megtudtam, hogy van egy pap, aki rendszeresen misézik értem. Ez jót tesz az embernek. Szombaton suli, ahol szintén jó dolgokat hallgattam, de nagyon rosszul voltam (ez nálam a gyónás utóhatása, semmi különös, csak rossz volt...). Este dvd-zés a fiatalokkal (gyenge film, jó bezsélgetés, sztorizgatás utána). 

Remélem, a holnap is jó lesz...

Viszont ami fontos: Levente beteg. Imádkozzatok érte!

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr511734706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása