Pócson és Nyíregyházán

 2010.03.18. 19:23

Elküldtek Debrecenbe egy konferenciára. majdnem végig ott voltam, de aztán leléptem, mert Moncsival elmentünk Máriapócsra. Több célom is volt ezzel:

  1. Kicsit imádkozni (rám fért), készülni a gyónásra - ez sikerült.
  2. Találkozni, beszélni Ábellel - ez részben, találkoztunk, de csak haverkodtunk, mert el kellett mennie. De amikor legközelebb Nyíregyen leszek, elmehetek hozzá (ezt mondta).
  3. Részt venni a Krétain - ez nem jött be! Aki ismeri ezt a bűnbánati szertartást, annak elsőnek az ugrik be róla, hogy hosszú. Baromira. Pócson 3/4 óra volt (!!!), az atyák majd elaludtak rajta. Az a pofavágás, amit műveltek, amikor fel kellett állni!!!!!

Tehát: menjetek el Pócsra, de ne akkor, ha valami szertartás van a templomban! Mert nagyon durva...

Ma Nyíregyházán voltam. Cickánnyal beszélgettünk. Rosszul kezdődött, jól végződött, és összességében nagyon megérte, bár nem vagyok "szuper-happy" állapotban.

Ja, és végre gyóntam is... az is megérne egy bejegyzést, de azt nem kapjátok meg.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mezeinewsee.blog.hu/api/trackback/id/tr651850453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása